pondelok 14. marca 2016

29. Fiktívna anketa na tému : Kaufland.

RADKA:


Kde najradšej trávite dovolenku?

KATARÍNA, 22 rokov, študentka:  V podstate kdekoľvek, kde si môžem na chvíľu oddýchnuť od ruchu mesta.

VIKTOR, 28 rokov, account manager:  Pravidelne chodievame s manželkou na Madeiru a zakaždým si prejdeme celý ostrov. Jednotlivé časti ostrova sú tak odlišné, že tam človek môže zažiť všetky ročné obdobia vo veľmi krátkom čase.

MILAN, 40 rokov, stolár: Najradšej na našej chatičke v Slovenskom raji, tam je to najkrajšie.

SABINA, 25 rokov, ekonómka: Asi v Bibione. Je to blízko, krásne veľké pláže,  zábava. Aj to more býva teplé. Nech je už leto J

VIERA, 58 rokov, invalidná dôchodkyňa: V Kauflande! Radšej ako v Liberlande!


TÁŇA:

Prosím vás mohli by ste mi odpovedať na pár otázok?

"Chodťe s tým do riti, nemáte čo robiť? Otravovať dôchodcov, si myslíte, že ja nemám nič na práci?! Len za to, že som dôchodca? Ráno na poštu, potom do lekárne, po mäso, za telefón zaplatiť, po zeleninu, do nemocnice, po knedlu..."

Prosím vás mohli by ste mi odpovedať na pár otázok?

"Ale pravdááá, moja, čo by vás zaujímalo?"

Ako často nakupujete v K***lande?

"Môj Ferko pred rokom zomrel, odtedy som tu každý deň, len tak sa prechádzam, občas dakoho stretnem, semtam aj nakúpim."

Koľko míňate na nákup?

"Majland."

Čo najlepšie ste si z K***landu odniesli?

"Písmo, moja a za sedem euro."

Koľko času denne trávite v K***lande?

"Tak doobedie asi."

Prosím vás mohli by ste mi odpovedať na pár otázok?

"Mohol. Ale najskôr mi vysvetlite toho Kotlebu a toho bazmeka Bugára. A všetkých. Istotne vás sem nasadili oni, aby ste zisťovali od ľudí ich názor. Pred potravinami, no maaaaarha. Koľko ľudí denne vám na tieto kokotiny odpovedá? 30? Či ste platená od hodiny? Koľko vám tí papaláši dávajú?" (Odplul si na zem)

Prosím vás mohli by ste mi odpovedať na pár otázok?

"Viem presne na čo sa ma opýtate, takých ako ste vy tu behá každý deň zo päť. Tak počúvajte, nech to máme rýchlo za sebou. Ale ešte predtým, než začnem, nájdite si preboha normálnu prácu, toto vás zabije. Tak. Nakupujem tu iba preto, že som tu raz stretol Meliška. V košíku mal keksy a viete čo. Aj kofolu a borovičku, aj zavináče aj feferóny. Trávim tu denne tak 5 minút, kedy si kúpim to lacné francúzske víno a cigarety a pálim odtiaľto kadeľahšie. Pff. Že verejný priestor. Nič pre mňa. To najlepšie, čo som si odtiaľto odniesol bol pohľad na grcajúcu "dámu" na hajzloch. Fakt krása. Možno sa tu dejú dobré párty, no ja sa ich zo zásady nezúčastňujem. Myslím, že som odpovedal na všetko. Pekný deň, slečna."

Prosím vás mohli by ste mi odpovedať na pár otázok?

"Áno, ak budem vedieť."

Ako často nakupujete v K***lande?

"Raz do týždňa, keď robím taký väčší nákup."

Koľko míňate na nákup?

"Tak štyridsať eur tu nechám."

Čo najlepšie ste si z K***landu odniesli?

"Raz si spomínam na taký fajn koňak, na značku si už nepamätám a potom také piškóty v niečom máčané, tie odvtedy nedostali."

Koľko času denne trávite v K***lande?

"Asi hodinku."

Ďakujem za váš čas.


Prosím vás mohli by ste mi odpovedať na pár otázok?

Nie.

© foto Vanda Mesiariková

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára