utorok 28. februára 2017

78. "Otázky sú nebezpečné, odpovede večné..."

Odpovedz na Godardove otázky. Za seba, za postavu, za národ. Akokoľvek.



(c) Á bout de souffle, 1960

RADKA: 

Len vtedy sa zdá byť všetko pravdivým.

TÁŇA:

Varianta romantik: Pre celý vesmír, ktorý jeden druhému otvárame.

Varianta nihilista: Na nič. Hormón lásky, oxytocín. Vytriezvenie cca do roka. V niektorých slabších prípadoch do pár dní.  




(c) Masculin féminin, 1966


RADKA: 

Tmavá hlbočina, do ktorej sa ponoríš bez kyslíkovej bomby.

TÁŇA:


Varianta romantik: Ty.


Varianta nihilista: Ja.





(c) Une femme mariée, 1964

RADKA: 

Zhlboka sa nadýchnem a nebude možné ma zastaviť alebo budem mlčať, nič medzi tým.

TÁŇA:



Varianta romantik: Mám veľa chýb, no rozhodne sa dá s každou z nich pracovať. Kvôli tebe som ochotný spraviť všetko.


Varianta nihilista: Nemám, nikdy som nemal a ani nikdy nebudem mať žiadne chyby ty blbá ču*ka. A ak sa náhodou nejaké občas vynoria, rozhodne ti ich nebudem vešať na nos. Taký hlúpy nie som.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára