pondelok 30. mája 2016

39. Hanbila som sa za neho.

TÁŇA:

Titulka najčítanejšieho denníka na Slovensku:

ŠOK! OTRAS! ŠKANDÁL! Dá sa vôbec s takým mužom žiť?!


Mário. Vždy má potrebu reagovať na cuzdie rozhovory a pripomienkovať ich svojimi „trefnými“ poznámkami.

- Žana
   
   Radek. Na exkurzii na gymnáziu sa predvádza svojimi senilnými        vtipmi.

- Zora

Filip. Flirtoval s inou ženou a myslel si, že ho nevidím.

- Ester

Dušan. Ako pätnásťročnú ma chcel stále držať za ruku.

- Paula

Eugen. V reštauračnom vozni sa rád vyzúva.

- Klára

Marián. Vyhukuje na deti z balkóna nech sa idú hrať inde.

- Miriama

Dárius.  Špára sa v nose, grgá a prdí nahlas aj v reštaurácii.

- Zuzana

Imro. Pri futbalovom zápase (detí) v Lazanoch sa tak opije a vulgárne komentuje hru, až ma mrazí.

- Karolína

Adam. V hoteli si so sebou vždy odnesie papuče, uterák a raňajky.

- Saskia

Marek. Má mňa a namotáva desať iných žien. Lebo to potrebuje. 
Potrebuje mať pocit, že je zaujímavý. Pocit desiatich žien.

- Taňja

Rudo. Vždy sa ogrcá horčicou z hotdogu. Vždy.

- Irma

Lojzík. Zakaždým si cestou z Bánoviec do Trenčína o 16.40 autobusom zapne handsfree a telefonuje „na plné gule“.

- Lujza

Sebastián. Na nuda pláži vždy chodí dokola okolo mladých slečien a vystavuje im na obdiv svojho „panáška“.

- Darina

Juraj. Nedokáže svoj pohľad odpútať od ženských ňadier. Akýchkoľvek.

- Gita

Karol. Púšťa si hudbu tak nahlas, že suseda búcha metlou na znak stíšenia.

- Alžbeta

Denis. Každú sobotu sa opije tak, že po ňom musím vo vchode umývať grcky.

- Dora

Tomáš. Klame.

- Nina

Julo. Má veľký bachor.

- Eva

Damián. Ako šofér MHD nikdy nepočká na dobiehajúcich ľudí.

- Nela

Marcel. Pozoruje susedov ďalekohľadom. Z vysvietenej izby.

- Martina


RADKA:


HANBILA SOM SA ZA NEHO:

  • keď vynadal predavačke v supermarkete za to, že pila vodu, počas jeho platby kartou
  • keď prevrátil oči v stĺp v momente, keď moja mama ukazovala nové kroky, ktoré sa naučila na hodinách salsy
  • keď sa pýtal Franza Kafku, či predáva Nový Prostor
  • keď sa pred návštevou zamkol na záchode
  • keď presviedčal kvetinárku, že gerbera je ľalia
  • keď si nevedel zaviazať šňůrky
  • keď sa okydal horčicou počas toho ako hltavo jedol najlacnejšie párky
  • keď si nevedel spomenúť na mená mojich kamarátov
  • keď sa tváril nadradene nad deťmi v parku
  • keď sa na ulici nepozdravil svojej bývalej
  • keď na sviatočnom obede nahlas pregĺgal a mliaskal
  • keď hovoril o mne, že som múdra a talentovaná
  • keď somroval cigarety od mojej babky
  • keď mi dal facku
  • keď si v kaviarni vypýtal lattéčko
  • keď nahlas spomínal na naše sexuálne excesy
  • keď ma oslovil cudzím menom
  • keď dopil moje víno bez opýtania
  • keď odišiel bez pozdravu
  • keď podceňoval ženy
  • keď sa v spoločnosti tváril, že číta a dokonca rád
  • keď nevedel, že polyester je umelý materiál
  • keď umýval podlahu mojím uterákom na vlasy
  • keď ma před zrakmi iných mužov, majetnícky objal, aby si dokázal, že som jeho
  • keď vypľul žuvačku na zem
  • keď odmietal akékoľvek dobrodružstvo
  • keď niečo zle spočítal
  • keď mi kradol moju individualitu
  • keď sa stratil v Lučenci
  • keď odmietol poldecák od môjho otca
  • keď mal rasistické poznámky
  • keď sa tváril, že mi rozumie
  • keď sa tváril, že mi nerozumie
  • keď sa snažil byť vtipný
  • keď za mnou všade doliezal
  • keď som sa ráno vedľa neho zobudila


hanbila som sa
*** stále ***

poslala som ho
pláva s prúdom
nazdar

už sa nehanbím







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára